PDA

View Full Version : Everything is fine


nocturn
20 Apr 2006, 13:27
I <3 your vBulletin Boards :-)

Brad
20 Apr 2006, 13:39
nocturn,

You are currently showing up as unlicensed. To be able to download hacks and/or receive support here at vBulletin.org, we ask you to please click here (http://members.vbulletin.com/membersupport_priority.php) (vB-germany users click here (http://members.vbulletin-germany.com/membersupport_priority.php)) and enter your email address, to show us that you are licensed.

You will need to use your customer number and password (which will be in the email you got when you paid for your license) to access that page. Please note that your email is case sensitive. The update of your account may take up to one hour.

Thank you.

nocturn
20 Apr 2006, 14:12
okay, thanks for this piece of information.

now you can delete this thread.thx

harmor19
20 Apr 2006, 14:28
All he said was that he loved vbulletin board.

Offtopic:
Brad,
Wouldn't $knowledge = $power++; give you a syntax error?

bairy
20 Apr 2006, 20:03
Wouldn't $knowledge = $power++; give you a syntax error?
Nope, cos what it actually says is:$knowledge = ($power + 1)so if $knowledge was undefined or 0, and $power was 5, running this would set $knowledge to 6.

Xenon
20 Apr 2006, 20:21
actually it's

$knowledge = ($power + 1);
$power = $power + 1;

;)

Developer
20 Apr 2006, 20:31
heheh :D
BTW:Welcome Back Xenon ;)

Xenon
20 Apr 2006, 21:16
was a nice "i am back message", wasn't it?

bairy
20 Apr 2006, 21:34
actually it's

$knowledge = ($power + 1);
$power = $power + 1;

;)
Oh yeah so it is :head desk:
I do love how php can put two statements into one like that.

Gio~Logist
20 Apr 2006, 22:34
actually it's

$knowledge = ($power + 1);
$power = $power + 1;

;)

How do you have two usertitles and not the rest of us hehe :p?

Xenon
20 Apr 2006, 23:45
because
Advanced Coder
Advanced Coder would look very silly :p

Developer
21 Apr 2006, 00:09
hehehe :D
but Designers && Coders at the same time want this two title like
Master Coder
Master Designer
:p

Xenon
21 Apr 2006, 00:35
jaja, keep cool :p

Delphiprogrammi
21 Apr 2006, 20:47
hehehe :D
but Designers && Coders at the same time want this two title like
Master Coder
Master Designer
:p

i also want a date with Christina Aguilera but she says i'm to old :tired:

Xenon
22 Apr 2006, 13:35
hmm, she didn't say that to me :D

Delphiprogrammi
22 Apr 2006, 14:52
hmm, she didn't say that to me :D

ooooh it was you who took her from me shame on you :D :cool:

Xenon
22 Apr 2006, 14:58
yep, but not for long, just two weeks later Jeri Ryan came by :p